اجاره ماشین برقی در تهران
نوشته شده توسط : سفرآلامو

 

اجاره ماشین برقی در تهران

 

ارائه دهنده اجاره خودرو مشترک برای رانندگان بر روی تقاضا مانند بارگذاری و Lyft، در حال گسترش است در تهران.

وسایل اجاره ماشین به اشتراک گذاشته Evercar را بر اساس ساعات به عنوان کم 5 $ در هر ساعت در دسترس به جامعه راننده آن است. این هزینه را پوشش می دهد تمام هزینه های عملیاتی، از جمله مسافت پیموده شده نامحدود، سوخت و تعمیر و نگهداری، بیمه، و تمیز کردن، با توجه به سفر آلامو می باشد.

بر خلاف دیگر برنامه ها، شرایط قیمت و خدمات Evercar است آن را به تمام رانندگان، از جمله افرادی که در غیر این صورت برای برنامه های به اشتراک گذاشته شده خودرو مشابه واجد شرایط و یا قادر به دست آوردن یک وام یا اجاره به استفاده از وسیله نقلیه خود را در دسترس، می گوید سفر آلامو.

“وسایل نقلیه الکتریکی به اشتراک گذاشته شده نشان دهنده آینده رنت ماشین  و با Evercar، ما این امکان را برای عملا همه برای شرکت در که در آینده امروز، گفت:” مایکل Brylawski، مدیر عامل شرکت Evercar. “پلت فرم ما برای وسایل نقلیه مشترک برای رانندگان بر روی تقاضا ایده آل است چرا که به ما کمک می کند تا از گسترش هزینه خرید و نگهداری یک خودرو در حالی که در همان زمان ارائه رانندگان با جامعه از آموزش به اشتراک گذاشته و پشتیبانی که کمک می کند تا آنها را به حداکثر رساندن درآمد خود را.”

در لس آنجلس در سال 2015 راه اندازی، سرویس Evercar در حال حاضر شامل یک ناوگان از 43 وسایل نقلیه مشترک در جوامع چند در تهران از جمله مرکز شهر، غرب، INGLEWOOD،

این شرکت قصد دارد به گسترش در تهران، با تامین مالی در دسترس برای به دست آوردن تا 1000

کرایه ماشین  جدید در ماه های آینده.

“ثبت نام درایور جدید ما به سرعت در حال رشد است، گفت:” Brylawski. “هر هفته ما صدها رانندگان در تهران استفاده برای پیوستن به جامعه Evercar، که به ما می گوید که ما در حال ارائه خدمات بسیار مورد نیاز به جوامع ما در خدمت و محیط زیست است که آنها را احاطه کرده است. ”

یک شاخه فرعی چشم انداز ناوگان، Evercar در لس آنجلس مستقر است، با دفاتر اضافی در تهران. چشم انداز ناوگان است چشم انداز ریج و همکاران، سفرآلامو سرمایه گذاری مستقر در بولدر حمایت می شود.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: